Biznes
-
Fałszywe opinie w Google: jak sobie z nimi radzić?
W dobie internetu fałszywe opinie w Google mogą stanowić poważny problem dla właścicieli firm i usługodawców. Negatywne komentarze, które nie ... -
Jak zorganizować niezapomnianą imprezę firmową?
Organizacja udanej imprezy firmowej to nie lada wyzwanie, ale dzięki naszemu kompleksowemu przewodnikowi, stanie się ono o wiele prostsze. W ... -
Zarządzanie ryzykami korupcyjnymi
Wstęp do zagadnień korupcyjnych. Analiza ryzyka korupcyjnego stanowi fundamentalny aspekt zarządzania w każdej organizacji. Śmiem nawet twierdzić, że analiza ryzyka ... -
Integracje w sklepie internetowym – dlaczego to opłacalna inwestycja?
Sprawnie działający i funkcjonalny sklep internetowy powinien mieć wdrożone niezbędne integracje. Dzięki temu masz szansę zwiększyć sprzedaż, zoptymalizować pracę swoją ... -
Call center w chmurze: co to jest i jakie są zalety?
Call center w chmurze – to narzędzie biznesowe, które obsługuje przychodzące i/lub wychodzące połączenia telefoniczne z klientami firmy i jest ... -
Jakie koszty działalności gospodarczej należy uwzględnić w prowadzeniu biznesu?
Założenie firmy powinno być zawsze przemyślaną decyzją, ponieważ stanowi spore ryzyko finansowe. Codzienne koszty prowadzenia działalności gospodarczej są niemałe, co ... -
Optymalizacja profilu na Facebooku: Jak przyciągnąć więcej followersów
Media społecznościowe są jednym z najbardziej skutecznych narzędzi marketingowych. To właśnie na Facebooku, Instagramie lub YouTubie, można liczyć na największe ... -
Folia bąbelkowa – 4 praktyczne zastosowania
Niezawodna, lekka i łatwo dostępna folia ochronna to niezbędny element w większości paczek i listów – doskonale zabezpiecza przedmioty. Jednak ... -
Wypożyczalnia aut dostawczych w Łodzi – od kilku dni do wielu miesięcy
Wypożyczalnia aut dostawczych Łódź to szeroka flota pojazdów niezbędnych w każdej sytuacji. Oferujemy nowe busy, furgony, plandeki, lawety i kontenery na ... -
Zakupy Google – kiedy warto postawić na to rozwiązanie?
Google od wielu lat intensyfikuje działania względem klientów, którzy z wyszukiwarki korzystają w celach czysto zakupowych. Google Ads to nie ...